Mette Frederiksen: "Ved kommunalvalget er det velfærd, der er det vigtigste"
I disse dage besøger statsminister Mette Frederiksen (A) borgere og partifæller landet over. Vi mødte hende i Silkeborg den 1. november til en snak om lokalpolitik på tværs af landet.
Plakaterne hænger tæt, og kandidater deler håndtryk og bolsjer ud i gaderne for at få os til at sætte et kryds i netop deres boks til kommunalvalget den 18. november 2025. Men hvad betyder vores stemme, og hvad er det, vi skal tage stilling til, når det handler om kommunalpolitik? Det talte vi med Mette Frederiksen om, da hun besøgte Silkeborgs borgere og borgmester lørdag den 1. november.
